Moja poslastica za osmi mart - cupcake korpice korpe

Ćao, čitaoci i čitateljke.U današnjem postu ću napisati svoj unikatan recept za pripremu cupcake korpica koji sam potpuno sama smislila.Pa, hajde da počnemo.
Sastojci za 2 ture (30 korpica ukupno - otprilike) : Smesa: 1 šolja topljenog margarina;
2 šolje šecera;
3 šolje brašna;
4 jaja;
kakao;
šolja sojinog mleka.
Fil 1: 1 žumance;
1 šolja topljenog margarina.
Fil 2: smesa za šlag 200 g (pomešati sa vodom i tako napraviti šlag);
crvena i zelena boja za hranu;
malo šecera.
Dekoracija: 50 g koka kola "špageta" braon gumenih bombona (po 1 za svaku korpicu);
50 g šarenih jestivih mrvica (po prstohvat za svaku korpicu);
50 g draže čokoladnih bombonica (1 - 3 bombonica po korpici).
Priprema : Prvo pomešati prethodno otopljen margarin i sojino mleko.Kasnije dodati beli kristal šecer, jaja, brašno i kakao i sve zajedno promešati.Staviti po pola korpice smese u svaku korpicu.Peci 15 minuta / tura u prethodno zagrejanoj rerni na 200 stepeni.Pravila sam dve ture, slikala sam samo 1.Kad se tura ispeče, izvaditi iz rerne i ostaviti da se ohladi 5 minuta na sobnoj temperaturi.
Priprema 1.fila: Pomešati prethodno otopljen margarin, žumanku i prstohvat belog kristal šecera.Staviti na rernu na izvesno vreme.Preliti preko korpica.
Priprema 2.fila: Pripremiti šlag od sve smese i vode.Odvojiti u dve činijice.U prvoj činijici ostaje beli šlag.U drugoj činijici šlag pomešati s crvenom bojom za hranu.U trecoj činijici pomešati šlag s zelenom bojom za hranu.Staviti pomalo od šlaga iz svake činijice preko fila 1 za svaku korpicu.
Način dekorisanja: Staviti prstohvat mrvica po korpici preko fila.Onda staviti 1 - 3 bombonice po korpici.Onda saviti gumene bombone kao drške na pravim korpicama i staviti tako da cupcake korpice liče na prave korpice ( 1 gumena bombona po korpici).
Gotovo!


To bi bilo to za ovaj post.Vidimo se sutra.Ili kad god.

Коментари

  1. Ja inače mnogo volim mafini, a ovi konkretno jako slatko izgledaju. Moraću da isprobam recept (tj. moja mama jer sam ja operisana od kuhinje). Slika je doduše malo nejasna, ali sve jedno jako lepo izgledaju i verujem da su ukusni. Takođe, dekoracija je zaista divna. Ono što me je najviše oduševilo definitivno jesu gumene bombone, jer je to meni bukvalno nešto najukusnije (pored Milke) među slatkišima! Hvala ti puno za komentar na mom blogu. Zapratila bih tvoj blog jer jako fino deluje, ali ne vidim nigde onaj gadžet za čitaoce, tako da nažalost to ne mogu. Ali sve jedno potrudiću se da i bez njega popratim sve buduće postove. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови